logo
Google Analytics

Zaměřte se na výkon a neinvestujte zbytečně!

Oslovte zákazníky, které dovedete k úspěšným konverzím.

Chci 30 minut konzultovat na Praze 5 zdarma

Blog

Optimalizovaný-Web.cz / Blog

Marketing musíte dělat systematicky, ne krátkozrace Určitě to znáte, spustíte PPC kampaně, provedete optimalizaci webu (SEO), snažíte se o zvýšení návštěvnosti, vyladíte UX vašeho webu, ale...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 21. 9. 2018 19:16:09
Štítky: Google Analytics - internetový marketing - marketing - konverze - SEO - PPC - Google Ads - Sklik - copywriting


GDPR v marketingu byla jedna z nejpraktičtějších konferencí zaměřená na marketéry Ano, je to tak. V poslední době se vyrojila řada různých přednášek a konferencí zaměřených na GDPR. Není divu, je...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 23. 5. 2018 14:52:30
Štítky: GDPR - internetový marketing - marketing - Google Analytics - PPC - Google AdWords - Sklik


Jak nastavit události za pomoci nástroje Google Tag Manager? Abyste mohli sledovat a vyhodnocovat vybranou událost (event) v Google Analytics, je třeba nejprve nastavit měření konkrétní události....+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 8. 9. 2018 00:13:48
Štítky: Google Analytics - Google Tag Manager - návody


Přehled vyhledávání na webu - interní vyhledávací dotazy V Google Analytics můžete využít přehled vyhledávání na webu a vyhodnocovat tak interní vyhledávací dotazy. Kde ho najdete? Zkuste přejít...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 5. 5. 2016 12:15:53
Štítky: Google Analytics - internetový marketing - webové stránky


Víte, že si můžete změřit kolik lidí přišlo na váš web díky koknrétnímu příspěvku na Facebooku? Máte PR článek na nějakém serveru či blogu a nevíte, kolik návštěvníků vám tento PR článek přivedl na web? Můžete to zjistit díky značkování odkazů (jinak řečeno tagování).+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 4. 10. 2018 17:54:06
Štítky: Google Analytics - internetový marketing


Jestliže inzerujete v reklamním systému Google AdWords, bude vás jistě zajímat, jakou výkonnost mají vaše PPC kampaně. Pouhým vyhodnocováním kampaní v rozhraní Google AdWords získáte pouze jednostranný pohled na vaše kampaně.+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 24. 3. 2016 15:43:13
Štítky: PPC - Google Analytics - Google AdWords


Čas od času se stává, že se v Google Analytics občas něco změní ve svém rozhraní.
 
Často však Google tyto změny dopředu nijak nenahlašuje a proto jsme v mnoha případech zmateni a proklikáváme všechny možné podkategorie, abychom našli původní přehledy na které jsme zvyklí.
 
Nyní aktualizoval přehled Akvizice a rozřadil jednotlivé položky v menu do jiných podkategorií. + celý článek

Datum poslední aktualizace: 5. 5. 2016 11:15:08
Štítky: Google Analytics


Již brzy se dočkáte zajímavostí ze světa webové analytiky. + celý článek

Datum poslední aktualizace: 3. 5. 2015 21:53:14
Štítky: Google Analytics

Copyright 2018 © Optimalizovaný-Web.cz

Tento web používá soubory cookies potřebné pro fungování stránek, k analýze návštěvnosti a v případě Vašeho souhlasu i k cílení reklam. Více informací