logo
Google Universal Analytics

Zaměřte se na výkon a neinvestujte zbytečně!

Oslovte zákazníky, které dovedete k úspěšným konverzím.

Chci 30 minut konzultovat na Praze 5 zdarma

Publikace

Optimalizovaný-Web.cz / Publikace

Nenechte si ujít žádnou novinku z online marketingu | Optimalizovaný-Web.cz

Základy výkonnostního internetového marketingu

e-knížka o měření výkonnosti vašeho marketingu a SEO

Slavný americký podnikatel John Wanamaker kdysi řekl větu, která se brzy stala nesmrtelnou: „Vím, že polovinu prostředků, které vynakládám na reklamu, vyhazuji oknem. Jen nevím, která je to polovina." Tento problém trápí podnikatele dodnes. Špatné zkušenosti s neefektivní reklamou odrazují firmy od dalších marketingových aktivit. A to zbytečně! Přitom již existují techniky, jak si efektivitu on-line aktivit změřit a vyhodnotit.

Koupit za 199 Kč s DPH
 

#PředstavujemeŘečníky – ZBYNĚK HYRÁK: Obklopuj se lidmi, kterým věříš, ti tě mohou posunout dál

Na E-shop summitu budeš určitě o předešlé otázce ještě mluvit, ale můžeš nám prozradit, co všechno se od Tebe na summitu dozvíme? Zaměřím se na metriky, ve kterých se často chybuje, objasním, že je třeba vyhodnocovat konverze napříč více kanály, jak hledat souvislosti v datech i jak se v nich lépe zorientovat. A také třeba to, že Google Analytics není jen o základním přehledu návštěvnosti, ale o trendech, o kombinaci metrik, o používání dimenzí, segmentů atd. Počet návštěv nikomu nic neřekne, konverzní poměr webu už ano :-). + celý článek

Datum publikování: 26. 3. 2017
Publikováno na: www.eshopsummit.cz


14 odborníků odpovídá, proč by firma měla uvažovat o responzivní webu

Responzivní web je takový web, který je optimalizovaný na různá mobilní zařízení a jehož grafický vzhled se upraví na displej daného zařízení, aby zůstal obsah webu čitelný i na menším displeji.

Firemní webové prezentace se tak stanou více uživatelsky přívětivějšími a uživatelé díky tomu snadno a rychle najdou to, co na webu hledají. V poslední době si toho začínají všímat i vyhledávače, které především na mobilních zařízeních ve výsledcích vyhledávání upřednostňují webové stránky, které jdou uživatelům naproti a jsou responzivní.

Je to také aktuální trend. Výhodou je také snadná a rychlá dostupnost informací pro potenciálního zákazníka nezávisle na mobilním zařízení. Návštěvníci také určitě ocení rychlejší načítání stránek přes mobilní internet a úsporu dat ze svého měsíčního datového limitu (FUP). + celý článek

Datum publikování: 5. 10. 2015
Publikováno na: www.podnikatel.cz


Má smysl optimalizovat web pro mobilní zařízení?

Určitě jste o tom slyšeli. Má smysl redesignovat web, připravit mobilní verzi a nebo jej ponechat v desktopové verzi? Přemýšleli jste někdy o tom? A nebo hledáte své pro a proti, proč to dělat či nedělat? + celý článek

Datum publikování: 19. 12. 2014
Publikováno na: www.semor.cz


Vládo, na zákony si zvykneme, ale nezahrávej si tolik s naším časem

Nejde o to, jaký zákon bude přijmut. Podnikatelům vadí hlavně to, že se tak zpravidla děje na poslední chvíli. Potvrdil to i letošní rok.

Letošní rok přinesl celou řadu zásadních zákonů, které více či méně ovlivnily podnikatelské prostředí.

Jak se ale ukazuje, podnikatelé se s nimi dokážou – respektive musí – vyrovnat. Mnoho zákonů si dokonce pochvalují. Přinášíme zajímavé komentáře z praxe. + celý článek

Datum publikování: 19. 12. 2014
Publikováno na: www.podnikatel.cz


Facebook mění pravidla. Bude ho vaše firma ještě potřebovat?

Mezi další marketingové kanály, které můžete využít, bych zařadil PPC kampaně, newslettery, PR články apod., vyjmenoval Zbyněk Hyrák ze společnosti Optimalizovaný-Web.cz. + celý článek

Datum publikování: 3. 12. 2014
Publikováno na: www.podnikatel.cz


Vánoční šílenství v plném proudu, oni začali s Valentýnem. Zbláznili se?

V předvánočním období jsou lidé naladěni na nákup dárků. V tomto období je vhodné se zaměřit na marketingové akce spjaté právě s vánočními svátky, popřípadě na silvestrovské oslavy.

Domnívám se proto, že není vhodné v předvánočním shonu propagovat Valentýnskou nabídku, protože cílová skupina není připravena tuto nabídku vnímat.

Osobně bych tedy v předvánočním období pekárně doporučil, aby komunikovala vánoční nabídku (například slevu na vánočku), na kterou je nyní cílová skupina naladěna. + celý článek

Datum publikování: 26. 11. 2014
Publikováno na: www.podnikatel.cz


Jak správně vyhodnocovat konverzní poměr

Určitě jste to již slyšeli. Smyslem každého webu není pouze zvyšování návštěvnosti na veškerá klíčová slova, ale jde především o konverzní poměr. Umíte jej však správně vyhodnocovat a počítat?

Mnoho z vás jistě překvapím, že používáte nevhodnou interpretaci této metriky a pravděpodobně sledujete "jiný typ" konverzního poměru, než byste původně chtěli sledovat. + celý článek

Datum publikování: 18. 8. 2014
Publikováno na: www.semor.cz


Google Analytics není jen počítadlo návštěvnosti. Spočítá za vás i konverzní poměr vašeho e-shopu

Pokud vlastníte e-shop, tak se určitě neobejdete bez webové analytiky. Počítadel a nástrojů k měření návštěvnosti webových stránek je celá řada.

Nejspíše však nenarazíte na sofistikovanější a zároveň bezplatný nástroj, jakým je právě Google Analytics. Dejte mu svou důvěru, vyplatí se vám to. + celý článek

Datum publikování: 17. 9. 2013
Publikováno na: www.ipodnikatel.cz


Rozhovor se Zbyňkem Hyrákem, majitelem firmy Optimalizovaný-Web.cz

Zeptali jsme se na jeho praktické zkušenosti s tímto analytickým nástrojem. V Brně a v Praze představíte v rámci zářijových Veletrhů řešení své praktické zkušenosti s využitím analytických přehledů, které umožňuje Google Analytics. Představte prosím čtenářům svoje vnímání jejich užitečnosti. + celý článek

Datum publikování: 27. 8. 2013
Publikováno na: www.mmportal.cz


Mějte pod palcem 5 věcí, které rozhodují o zisku vašeho e-shopu

Mnoho firem se snaží využít všemožné marketingové aktivity k tomu, aby zvýšily výkonnost svého e-shopu.

Pod výkonností si často představují zvýšení návštěvnosti webu, zlepšení optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) a tím i zvýšení pozic ve vyhledávačích na obecná klíčová slova.

Často však po několikaměsíčním snažení přicházejí na to, že pouze slepé řešení SEO bez hlubší marketingové strategie nevede ke slibnému výsledku a zvýšení prodejů, či si začínají uvědomovat problémy dosavadního řešení. + celý článek

Datum publikování: 25. 6. 2013
Publikováno na: www.ipodnikatel.cz


Měříte výkonnost vašeho internetového marketingu nebo jen vyhazujete peníze oknem?

Slavný americký podnikatel John Wanamaker kdysi řekl větu, která se brzy stala nesmrtelnou: „Vím, že polovinu prostředků, které vynakládám na reklamu, vyhazuji oknem. Jen nevím, která je to polovina. Tento problém trápí podnikatele dodnes.

Špatné zkušenosti s neefektivní reklamou odrazují firmy od dalších marketingových aktivit. A to zbytečně! Přitom již existují techniky, jak si efektivitu on-line aktivit změřit a vyhodnotit. + celý článek

Datum publikování: 23. 5. 2013
Publikováno na: www.ipodnikatel.cz


Rozhovor se Zbyňkem Hyrákem, specialistou na výkonnostní marketing

Na Veletrhu řešení - Neměřím, neřídím vystoupí Zbyněk Hyrák, majitel firmy Optimalizovaný-Web.cz, se svým odborným příspěvkem na téma "Nástroj výkonnostního marketingu - Google Analytics".

Proto jsme se ho také zeptali na pár obligátních otázek, které nám velmi rád zodpověděl. + celý článek

Datum publikování: 13. 5. 2013
Publikováno na: www.mmportal.cz


Píšete firemní web? Profesionálové radí, jak napsat text, který zaujme

Připravujete web, tiskovou zprávu nebo časopis pro klienty? S ledajakým textem určitě nevystačíte. Na psaní účinných textů jsme se zeptali profesionálů. + celý článek

Datum publikování: 26. 3. 2012
Publikováno na: www.podnikatel.cz

Copyright 2017 © Optimalizovaný-Web.cz