logo
Google Analytics 4 (GA4)

Zaměřte se na výkon a neinvestujte zbytečně!

Oslovte zákazníky, které dovedete k úspěšným konverzím.

Chci 30 minut konzultovat online zdarma

Správa PPC kampaní

Optimalizovaný-Web.cz / Služby / Správa PPC kampaní

S kvalitní správou PPC kampaní můžete zněkolikanásobit své zisky

PPC kampaně jsou velmi efektivním reklamním prostředkem. Jsou flexibilní a obratem vám mohou povědět o chování zákazníků mnohá zajímavá data. Její náklady jsou minimální, přesto mohou přinést firmě několikanásobný zisk. Pouze ale s kvalitní správou kampaní získáte zákazníky, kteří u vás nakoupí.

Chcete svou investici hodit do koše, nebo zmnohonásobit zisk?

Pokud si nastavíte PPC kampaně a necháte je běžet bez jakéhokoliv zájmu, pak tížené ovoce nepřinesou. Nestačí jen vědět, že někde tam v tom světě internetu jsou. Pokud už jste jednou investovali svůj čas a prostředky, měli byste chtít, aby se vám také vrátily.

Nestačí jen nasázet klíčová slova do kampaně a čekat, že vám to přinese slibované ovoce. Naopak, často proděláte na špatně zvolených slovech, či nevhodně nastavených kampaních.

Je důležité průběžně udržovat optimální výkonnost PPC kampaní a hlídat, aby se cena prokliku nevyšplhala do astronomických výšin. Budeme vám spravovat PPC kampaně tak, aby jejich výkonnost stoupala a přitom cena za proklik zůstala optimální.

Konkurence vás může zlákat nabídkou správy PPC kampaní v rámci neprůhledného měsíčního paušálu. Tyto nejasné platby zásadně nedoporučujeme. Práci nelze rovnoměrně rozdělit do celého roku.

Je potřeba se zaměřit na určité měsíce, kdy je správa náročnější (např. jedná-li se o sezónní produkty) a na tzv. mimosezónní období. Z toho vyplývá, že se bude lišit náročnost práce a správa PPC kampaní. Naším cílem je zákazníkům poskytnout správu PPC kampaní na základě skutečně prokázaných hodin.

Chcete, aby vám PPC kampaně přinesly více konverzí?

Správa PPC kampaní zahrnuje více práce, než jen její spuštění. Je důležité nejprve zvolit koncept, vhodná klíčová slova, strategii, jak bude kampaň vypadat a jak ji budete cílit. Nejedná se pouze jen o vyhodnocování ceny za proklik, ladění nastavení PPC systému či přidávání a odebírání klíčových slov.

Zabýváme se zejména výkonnostní podstatou PPC kampaní a to především z hlediska konverzí. V tom tkví naše významná konkureční výhoda. Poskytujeme výkonnostní PPC ve spojistosti s výkonnostní strategií SEO.

V celkovém pohledu není podstatné, kolik jste měli prokliků v daném měsíci, ale kolik bylo dosaženo reálných konverzí (objednávek). Zjišťujeme, v jaké fázi se PPC kampaně podílely na objednávce a jak moc jsou výkonné. Kolik vám určitá reklama přinesla skutečných objednávek a na co zákazníci nejčastěji reagovali.

Máte pocit, že se vyplatí být vždycky první?

Jsme zaměřeni na výkonnostní PPC kampaně. Nepředbíháme se v předních pozicích ve vyhledávači, ale zabýváme se zefektivňováním kampaní. Snižováním rozpočtu za PPC kampaně Google Ads (dříve Google AdWords) či Seznam Sklik a přitom získáním kvalitních zákazníků, kteří u vás objednají plné košíky zboží.

Pro zajímavost také uvádíme, že ne vždy se vyplatí být na prvních 3 pozicích ve vyhledávači, jak se u konkurence často dočtete.

U některých klíčových slov se vyplatí z hlediska poměru cena/výkon být až na 4 či 5 pozici - i přesto to přinese to kýžený efekt (konverze).

Jaké budou vaše investice na kvalitní správu PPC kampaní?

U služeb (PPC, remarketingu, marketingové strategie, sociální sítě, výkonnostní SEO, výkonnostní optimalizace, vyladění zbožových vyhledávačů) doporučujeme vyčkat na relevantní analytická data z Google Analytics 4 (GA4), abychom mohli sofistikovaněji promyslet další navazující kroky.

Je důležité vše důležité měřit a postupovat velmi strategicky, aby byly následující kroky efektivní a měly smysl.

Za jakékoliv konfigurační služby (nastavení, vyladění, napojení, synchronizování, testování apod.) je vždy platba za úkony či za náročnost provedení (není zde aplikována hodinová sazba). Cenu vám připravíme na základě individuální kalkulace po zhodnocení náročnosti projektu a řešení.

Naše hodinová konzultační sazba v osobní formě v Praze je 3.000 Kč bez DPH/hodinu, v neosobní formě (e-mailem, elektronicky, telefonicky, Skype, Hangouts, apod.) je 2.000 Kč bez DPH/hodinu. I jen hodina našeho času vám může ušetřit veliké finance, které byste jinak investovali zbytečně do aktivit, které nefungují. Konzultujeme často v Praze, Brně, Zlíně a Uherském Hradišti.

Hodinovou sazbu využijete v případě vyhodnocování dat, analýzy apod.

Chci 30 minut konzultovat online zdarma

8 důvodů proč konzultovat právě s námi:

  • Patříme mezi Google Partners.
  • Jsme držiteli Sklik.cz ověření.
  • Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
  • Jednáme a konzultujeme každý za sebe.
  • Jsme transparentní.
  • Vše měříme a vyhodnocujeme.
  • Dáváme doporučení na základě „tvrdých dat“.
  • Můžete nám kdykoliv zavolat s vašim dotazem.

Certifikace Google Analytics

Certifikace Google AdWords

Sklik.cz ověření

Chcete odebírat novinky?

Přihlášením k newsletteru souhlasím s obchodními podmínkami.
Výše poskytnuté údaje budou zpracovány dle Zásad zpracování osobních údajů.

 

Copyright 2024 © Optimalizovaný-Web.cz