Služby
Všechny naše služby mají tři věci společné. Jejich základem je znalost dat. Jejich cílem je zvýšení výkonnosti marketingu. Jejich výsledkem je více konverzí.
Správa PPC kampaní Google Ads a Sklik
Při správě PPC kampaní cílíme na objednávky, ne na prokliky
Ke správě PPC kampaní (Google Ads a Skliku) přistupujeme z hlediska výkonu. Co si pod tím můžete představit? Naším hlavním cílem je přivést na web zákazníky, kteří nakoupí plné košíky produktů či služeb. Počet prokliků nám bez hlubšího kontextu tolik neřekne. Reklama, na níž uživatelé klikají, ale nakonec nenakoupí, znamená jen zbytečně vyhozené peníze.
Využíváme znalost dat ve váš prospěch
Při správě vycházíme z detailních dat z PPC kampaní a nástroje Google Analytics 4. Nezkoušíme naslepo přidávat a odebírat klíčová slova. Nečarujeme s cenou za proklik. Každá naše úprava PPC kampaní je promyšleným tahem.
Budeme vám spravovat PPC kampaně tak, aby jejich výkonnost stoupala, a přitom cena za proklik zůstala co možná nejnižší. V rámci správy PPC kampaní pravidelně procházíme vyhledávací dotazy, na něž se reklama spustila. Po konzultaci s vámi vyhodnotíme, které vyhledávácí dotazy jsou relevantní a přidáme je do kampaně. Naopak nežádoucí dotazy vyloučíme, aby zbytečně nečerpaly váš rozpočet.
Stejnou péči věnujeme remarketingovým (v případě Skliku retargetingovým) kampaním, s nimiž oslovíte uživatele, kteří už váš web navštívili.
Zároveň za vás zkontrolujeme, jestli se reklama nezobrazuje na nežádoucích webech, v mobilních aplikacích nebo dětských hrách. Navrhneme opatření, aby se vaše reklama zobrazovala jen na takových serverech, kde to dává smysl a přináší konverze.
Pro zajímavost také uvádíme, že ne vždy se vyplatí být na prvních 3 pozicích ve výsledcích vyhledávání, jak se u konkurence často dočtete zejména u vysoce konkurenčních a drahých klíčových slov je z hlediska poměru cena/výkon lepší být až na 4. či 5. pozici. I přesto to přinese kýžený efekt – získáte konverze, ale za mnohem nižší cenu za proklik.
Ochráníme vás před PPC levárnami
Některé PPC agentury a freelanceři zneužívají neznalosti svých klientů. Hrají s nimi falešné hry s čísly. Pod záminkou ochrany know-how jim brání v přístupu k informacím. My si zakládáme na férovém, upřímném a otevřeném jednání a proti takovým levárnám dlouhodobě bojujeme.
- Získáte od nás plné přístupy do svého účtu Google Ads a Sklik. Budete mít naprostý přehled o tom, jaké úpravy v kampaních provádíme.
- Během konzultací vám vysvětlíme, jaké změny jsme udělali a proč. Chceme, abyste rozuměli našim strategiím a postupům. Abyste viděli, co funguje a nefunguje.
- Neohýbáme data. Nemotáme do jednoho reportu čísla, která spolu nesouvisí, aby nám vyšly pěkné výsledky.
- Vyhodnocujeme data z PPC reklamy i v Google Analytics 4, abychom chápali výkonnost kampaní v kontextu celého webu a neměli zkreslené výsledky.
- Pravidelně s vámi komunikujeme. Chceme s vámi sdílet naše nápady, ale také od vás čerpat informace z oboru. Díky spojení vaší expertizy a naší znalosti dat můžeme tvořit úspěšné kampaně.
O nejrůznějších levárnách, na něž často narážíme, si můžete přečíst i článek na našem blogu. Vyvolal obrovský ohlas nejen mezi klienty, ale také mezi reklamními agenturami a freelancery.
Jaká bude vaše investice do kvalitní správy PPC kampaní Google Ads a Sklik
Nejdříve doporučujeme vyčkat na relevantní analytická data z Google Analytics 4, abychom mohli promyslet navazující kroky. Je nutné vše důležité měřit a postupovat strategicky. Za nastavení a další konfigurační služby v Google Analytics 4 účtujeme platbu za jednotlivé úkony podle náročnosti řešení. Cenu vám spočítáme individuálně.
Na trhu se můžete setkat se správou PPC kampaní v rámci neprůhledného měsíčního paušálu. Tyto nejasné platby zásadně nedoporučujeme. Práci nelze rovnoměrně rozdělit do celého roku. V období nejvyšší poptávky je správa náročnější, naopak mimo sezónu nezabere tolik času .Z toho vyplývá, že se bude lišit náročnost práce a správa PPC kampaní měsíc od měsíce. Naším cílem je klientům poskytnout transparentní správu PPC kampaní na základě skutečně prokázaných hodin.
Na vyhodnocení dat, analýzy, správu PPC kampaní a konzultace uplatňujeme hodinovou sazbu. I jen hodina našeho času vám může ušetřit veliké finance, které byste jinak investovali zbytečně do aktivit, které nefungují.
- Osobní konzultace (v Praze, Brně, Zlíně a Uherském Hradišti) nabízíme za 3.000 Kč/hodinu bez DPH.
- Online či telefonické konzultace poskytujeme za cenu 2.000 Kč/hodinu bez DPH.
Vyzkoušejte si, jak spolupráce s námi probíhá na první nezávazné konzultaci zdarma.
konzultovat
právě s námi:
- Nabízíme vysoce odborné znalosti v oblasti Google Analytics 4 a PPC kampaní.
- Patříme mezi prestižní Google Partners, Zlaté Shoptet partnery a Gold Partnery FASTCentriku.
- Jsme držitelé certifikátů Google Analytics 4, Google Ads a Ověření freelanceři Sklik.cz.
- Doporučení dáváme jen na základě tvrdých dat.
- Naší prioritou je poctivý, férový a přátelský přístup.
- Vše rádi srozumitelně vysvětlíme i naprostým laikům.
- Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
- Jsme tu pro vás online i osobně.