Powered by Smartsupp
Napsali o nás

Report z E-shop summitu: Jak mít perfektní e-mailing a 6 rad o Google Analytics pro e-shopy

Zbyněk Hyrák, přednáška Google Analytics pro e-shopy Vyhodnocujte konverze i mikro konverze. Analyzujte konverzní trychtýř. Můžete tak například zjistit, proč lidé nedokončí objednávku. Nasaďte měření událostí (eventů). Zjistíte třeba to, kam až lidé na stránce scrollují a kdy odchází. Segmentujte data víc do hloubky podle potřeby. Začněte používat vhodný atribuční model - last click atribuce je překonaná, přivedené návštěvy přiděluje poslednímu kanálu, což není relevantní ani spravedlivé. Měřte. Všechno.

Přečíst celý článek
Publikováno 26. 3. 2018 na www.besteto.cz

důvodů, proč
konzultovat
právě s námi:
  • Nabízíme vysoce odborné znalosti v oblasti Google Analytics 4 a PPC kampaní.
  • Patříme mezi prestižní Google Partners, Zlaté Shoptet partnery a Gold Partnery FASTCentriku.
  • Jsme držitelé certifikátů Google Analytics 4, Google Ads a Ověření freelanceři Sklik.cz.
  • Doporučení dáváme jen na základě tvrdých dat.
  • Naší prioritou je poctivý, férový a přátelský přístup.
  • Vše rádi srozumitelně vysvětlíme i naprostým laikům.
  • Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
  • Jsme tu pro vás online i osobně.

Naše certifikáty
Patříme mezi ověřené freelancery