Powered by Smartsupp
Služby

Nastavení PPC kampaní Google Ads a Sklik

Chcete zvýšit počet zákazníků a konverzí na vašem webu nebo rozšířit povědomí o značce? Využijte k tomu PPC kampaně v Google Ads a v Skliku. Nastavíme vám PPC kampaně tak, aby na web přivedly co nejvíce zákazníků, kteří u vás budou rádi nakupovat.

Výhody kvalitně nastavených PPC kampaní Google Ads a Sklik

  • Hned vidíte výsledky: Na rozdíl od SEO a jiných dlouhodobých strategií získáte první výsledky PPC kampaní hned po spuštění.
  • Platíte za proklik: Zobrazení reklamy ve výsledcích vyhledávání nic nestojí. Platíte až ve chvíli, kdy na vaši reklamu někdo klikne.
  • Začnete i s malým rozpočtem: Nepotřebujete statisícové výdaje na reklamní kampaně. Můžete začít s nižší investicí, a přitom získat stálé zákazníky.
  • Výsledky můžete měřit: Z PPC kampaní dostanete podrobná data. Například které vyhledávací dotazy zadávali uživatelé do vyhledávače, než proklikli na reklamu. Jaká klíčová slova je dovedla až k nákupu a na kterou reklamu nejčastěji reagovali. Díky tomu můžete investovat tam, kde to dává smysl.

PPC reklamy musí přinášet objednávky, ne prokliky

Na rozdíl od běžných specialistů k PPC kampaním nepřistupujeme z hlediska počtu prokliků, ale soustředíme se na konverze a tržby. Zkoumáme také, z jakých vyhledávacích dotazů přišli noví uživatelé na web. V konečném výsledku totiž nezáleží na tom, kolik jste měli prokliků, ale jestli jste dosáhli objednávek (konverzí). Už déle nevyhazujte peníze za špatně nastavené kampaně na Google Ads a Sklik. Spolehněte se na precizní nastavení PPC kampaní a přeměňte své investice ve skutečné zisky.

Používáme moderní způsoby optimalizace kampaní

V PPC kampaních se zaměřujeme na tzv. longtailové neboli víceslovné fráze. Vyhledávají se méně než jednotlivá klíčová slova, ale o to je jejich škála širší a prokliky levnější. Navíc je obvykle vyhledávají uživatelé, kteří přesně ví, co chtějí. Proto je konverzní poměr longtailových výrazů vyšší než u obecných slov.

Dáváme důraz také na optimalizaci vstupních stránek. Google totiž oceňuje přehledné a rychlé webové stránky, stejně jako výstižné texty, a odmění vás za ně lepší pozicí za nižší cenu. Tak dokážete předběhnout konkurenci, která má mnohem vyšší rozpočet než vy.

Jaké PPC reklamy vám nastavíme

  • Google Ads: reklamy ve vyhledávací síti, reklamy v obsahové síti, remarketing, Google Nákupy
  • Sklik: reklamy ve vyhledávací síti, reklamy v obsahové síti, retargeting

Jaká bude vaše investice do nastavení PPC kampaní

Před nastavením PPC kampaní doporučujeme vyčkat na relevantní analytická data z Google Analytics 4. Je nutné vše důležité měřit a postupovat strategicky, aby kampaně přinášely výsledky. Za nastavení a další konfigurační služby v Google Analytics 4, stejně jako za nastavení PPC kampaní, účtujeme platbu za jednotlivé úkony podle náročnosti řešení. Cenu vám spočítáme individuálně.

Na vyhodnocení dat, analýzy, správu PPC kampaní a konzultace uplatňujeme hodinovou sazbu.

  • Osobní konzultace (v Praze, Brně, Zlíně a Uherském Hradišti) nabízíme za 3.000 Kč/hodinu bez DPH.
  • Online či telefonické konzultace poskytujeme za cenu 2.000 Kč/hodinu bez DPH.

Vyzkoušejte si, jak spolupráce s námi probíhá na první nezávazné konzultaci zdarma.

Chci 30 minut konzultovat online zdarma

důvodů, proč
konzultovat
právě s námi:
  • Nabízíme vysoce odborné znalosti v oblasti Google Analytics 4 a PPC kampaní.
  • Patříme mezi prestižní Google Partners, Zlaté Shoptet partnery a Gold Partnery FASTCentriku.
  • Jsme držitelé certifikátů Google Analytics 4, Google Ads a Ověření freelanceři Sklik.cz.
  • Doporučení dáváme jen na základě tvrdých dat.
  • Naší prioritou je poctivý, férový a přátelský přístup.
  • Vše rádi srozumitelně vysvětlíme i naprostým laikům.
  • Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
  • Jsme tu pro vás online i osobně.

Naše certifikáty
Patříme mezi ověřené freelancery