Napsali o nás
My v médiích – články od nás a články o nás
Jak se po lockdownu co nejrychleji nastartovat
Poslední tip se týká toho, jak vám může pomoci nastartovat nástroj Google Analytics. „Pokud máte na svém webu interní vyhledávací políčko a nastavili jste si měření interního vyhledávání, například podle tohoto návodu, můžete se inspirovat v přehledu vyhledávacích dotazů, co návštěvníci na vašem webu hledali,” doporučuje vyzkoušet webový analytik a PPC specialista Zbyněk Hyrák.
Jak v Google Analytics najít přehled „Hledaných výrazů“? Zajděte do sekce „Chování“, pak zvolte „Vyhledávání na webu“ a poté vyberte „Hledané výrazy“. Najednou se před vámi vynoří výčet hledaných výrazů ve zvoleném období.
Pokud v přehledu „Hledaných výrazů“ objevíte sortiment po němž je vzrůstající poptávka, ale vy jej ještě nemáte nabídce, tak je před vámi skvělá příležitost doplnit jej a chopit se příležitosti.”
Přečíst celý článek
Publikováno 19. 5. 2020 na www.dataweps.com
důvodů, proč
konzultovat
právě s námi:
konzultovat
právě s námi:
- Nabízíme vysoce odborné znalosti v oblasti Google Analytics 4 a PPC kampaní.
- Patříme mezi prestižní Google Partners, Zlaté Shoptet partnery a Gold Partnery FASTCentriku.
- Jsme držitelé certifikátů Google Analytics 4, Google Ads a Ověření freelanceři Sklik.cz.
- Doporučení dáváme jen na základě tvrdých dat.
- Naší prioritou je poctivý, férový a přátelský přístup.
- Vše rádi srozumitelně vysvětlíme i naprostým laikům.
- Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
- Jsme tu pro vás online i osobně.
Naše certifikáty
Patříme mezi ověřené freelancery