Powered by Smartsupp
Napsali o nás

Jak se po lockdownu co nejrychleji nastartovat

Poslední tip se týká toho, jak vám může pomoci nastartovat nástroj Google Analytics. „Pokud máte na svém webu interní vyhledávací políčko a nastavili jste si měření interního vyhledávání, například podle tohoto návodu, můžete se inspirovat v přehledu vyhledávacích dotazů, co návštěvníci na vašem webu hledali,” doporučuje vyzkoušet webový analytik a PPC specialista Zbyněk Hyrák. Jak v Google Analytics najít přehled „Hledaných výrazů“? Zajděte do sekce „Chování“, pak zvolte „Vyhledávání na webu“ a poté vyberte „Hledané výrazy“. Najednou se před vámi vynoří výčet hledaných výrazů ve zvoleném období. Pokud v přehledu „Hledaných výrazů“ objevíte sortiment po němž je vzrůstající poptávka, ale vy jej ještě nemáte nabídce, tak je před vámi skvělá příležitost doplnit jej a chopit se příležitosti.”

Přečíst celý článek
Publikováno 19. 5. 2020 na www.dataweps.com

důvodů, proč
konzultovat
právě s námi:
  • Nabízíme vysoce odborné znalosti v oblasti Google Analytics 4 a PPC kampaní.
  • Patříme mezi prestižní Google Partners, Zlaté Shoptet partnery a Gold Partnery FASTCentriku.
  • Jsme držitelé certifikátů Google Analytics 4, Google Ads a Ověření freelanceři Sklik.cz.
  • Doporučení dáváme jen na základě tvrdých dat.
  • Naší prioritou je poctivý, férový a přátelský přístup.
  • Vše rádi srozumitelně vysvětlíme i naprostým laikům.
  • Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
  • Jsme tu pro vás online i osobně.

Naše certifikáty
Patříme mezi ověřené freelancery