Jak založit původní Google Universal Analytics bez automatického upgradu na Google Analytics 4 (GA4)? Jak jsem psal již v předchozím článku, tak doporučuji založit Google Analytics 4 (GA4) v rámci...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání - webové stránky
Prozatím neupgradujte na Google Analytics 4, založte si raději paralelní měření Možná jste ve vašich Google Analytics také objevili možnost upgradu na GA4. Tato možnost se objevuje v sekci...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - webové stránky
Jak správně vyhodnocovat míru okamžitého opuštění v Google Analytics? Míra okamžitého opuštění (v angličtině „Bounce rate“) vyjadřuje procento návštěv, které opustily web po zobrazení jediné...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Ads - Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - PPC - SEO - webové stránky
Jak může interní vyhledávací políčko pomoci v opětovném rozjezdu vašeho podnikání? Google Analytics je nekonečným zdrojem inspirací, které můžeme z něj vyčíst. Pokud například chceme využít...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání
Jak nastavit události za pomoci nástroje Google Tag Manager? Abyste mohli sledovat a vyhodnocovat vybranou událost (event) v Google Analytics, je třeba nejprve nastavit měření konkrétní události....+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - návody