logo
Google Analytics 4 (GA4)

Zaměřte se na výkon a neinvestujte zbytečně!

Oslovte zákazníky, které dovedete k úspěšným konverzím.

Chci 30 minut konzultovat online zdarma

Blog

Optimalizovaný-Web.cz / Blog

Jak založit původní Google Universal Analytics bez automatického upgradu na Google Analytics 4 (GA4)? Jak jsem psal již v předchozím článku, tak doporučuji založit Google Analytics 4 (GA4) v rámci...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 24. 4. 2021 21:05:26
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání - webové stránky


Prozatím neupgradujte na Google Analytics 4, založte si raději paralelní měření Možná jste ve vašich Google Analytics také objevili možnost upgradu na GA4. Tato možnost se objevuje v sekci...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 24. 4. 2021 21:05:01
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - webové stránky


Jak správně vyhodnocovat míru okamžitého opuštění v Google Analytics? Míra okamžitého opuštění (v angličtině „Bounce rate“) vyjadřuje procento návštěv, které opustily web po zobrazení jediné...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 10. 3. 2022 09:38:39
Štítky: copywriting - Google Ads - Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - PPC - SEO - webové stránky


Jak může interní vyhledávací políčko pomoci v opětovném rozjezdu vašeho podnikání? Google Analytics je nekonečným zdrojem inspirací, které můžeme z něj vyčíst. Pokud například chceme využít...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 3. 6. 2020 17:44:45
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání


Jak nastavit události za pomoci nástroje Google Tag Manager? Abyste mohli sledovat a vyhodnocovat vybranou událost (event) v Google Analytics, je třeba nejprve nastavit měření konkrétní události....+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 8. 9. 2018 00:13:48
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - návody

Copyright 2024 © Optimalizovaný-Web.cz