Jak opravit názvy kampaní padající do (organic) a (not set) u Google Ads v Google Analytics 4? Pokud se staráte o PPC kampaně a provádíte jejich pravidelnou pečlivou správu a optimalizaci, tak...+ celý článek
Štítky: Google Ads - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - PPC
Nejčastější levárny PPC agentur a freelancerů při správě PPC kampaní Není týden, kdy se s levárnou nějakého typu nesetkám. V jednom lednovém týdnu narazil na několik klientů, u nichž byl totožný...+ celý článek
Štítky: Google Ads - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - PPC
Jak založit původní Google Universal Analytics bez automatického upgradu na Google Analytics 4 (GA4)? Jak jsem psal již v předchozím článku, tak doporučuji založit Google Analytics 4 (GA4) v rámci...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání - webové stránky
Prozatím neupgradujte na Google Analytics 4, založte si raději paralelní měření Možná jste ve vašich Google Analytics také objevili možnost upgradu na GA4. Tato možnost se objevuje v sekci...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - webové stránky
Jak správně vyhodnocovat míru okamžitého opuštění v Google Analytics? Míra okamžitého opuštění (v angličtině „Bounce rate“) vyjadřuje procento návštěv, které opustily web po zobrazení jediné...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Ads - Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - PPC - SEO - webové stránky
Chcete vědět, kdo na vás odkazuje a v jakém diskuzním vlákně se o vás zmiňuje? Přiznám se, že tento článek jsem měl v plánu už delší dobu napsat, ale až nyní jsem se k němu dostal. Asi s ním...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Analytics 4 - internetový marketing - komunikace - marketing - návody - SEO - webové stránky
Přináší váš kvalitní obsah na webu a na blogu konverze? Pojďme se na to podívat přímo do Google Analytics! Říká se, že „obsah je král“, a to stále platí. Určitě jste se rozhodli, že připravíte...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - webové stránky - komunikace
Jak může interní vyhledávací políčko pomoci v opětovném rozjezdu vašeho podnikání? Google Analytics je nekonečným zdrojem inspirací, které můžeme z něj vyčíst. Pokud například chceme využít...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání
Poměr mobilních zařízení při vyhledávání stoupá a snižuje se zastoupení desktopů Všimli jste si také, že neustále stoupá poměr mobilních zařízení vs. desktopů (stolních počítačů a notebooků)? Jak...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - marketing - návody - SEO - webové stránky
Marketing musíte dělat systematicky, ne krátkozrace Určitě to znáte, spustíte PPC kampaně, provedete optimalizaci webu (SEO), snažíte se o zvýšení návštěvnosti, vyladíte UX vašeho webu, ale...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - marketing - konverze - SEO - PPC - Google Ads - Sklik - copywriting
GDPR v marketingu byla jedna z nejpraktičtějších konferencí zaměřená na marketéry Ano, je to tak. V poslední době se vyrojila řada různých přednášek a konferencí zaměřených na GDPR. Není divu, je...+ celý článek
Štítky: GDPR - internetový marketing - marketing - Google Analytics 4 - PPC - Google AdWords - Sklik
Jak nastavit události za pomoci nástroje Google Tag Manager? Abyste mohli sledovat a vyhodnocovat vybranou událost (event) v Google Analytics, je třeba nejprve nastavit měření konkrétní události....+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - návody
Přehled vyhledávání na webu - interní vyhledávací dotazy V Google Analytics můžete využít přehled vyhledávání na webu a vyhodnocovat tak interní vyhledávací dotazy. Kde ho najdete? Zkuste přejít...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - webové stránky
Víte, že si můžete změřit kolik lidí přišlo na váš web díky koknrétnímu příspěvku na Facebooku? Máte PR článek na nějakém serveru či blogu a nevíte, kolik návštěvníků vám tento PR článek přivedl na web? Můžete to zjistit díky značkování odkazů (jinak řečeno tagování).+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing
Jestliže inzerujete v reklamním systému Google AdWords, bude vás jistě zajímat, jakou výkonnost mají vaše PPC kampaně. Pouhým vyhodnocováním kampaní v rozhraní Google AdWords získáte pouze jednostranný pohled na vaše kampaně.+ celý článek
Štítky: Google AdWords - Google Analytics 4 - PPC - Google Ads
Čas od času se stává, že se v Google Analytics občas něco změní ve svém rozhraní.
Často však Google tyto změny dopředu nijak nenahlašuje a proto jsme v mnoha případech zmateni a proklikáváme všechny možné podkategorie, abychom našli původní přehledy na které jsme zvyklí.
Nyní aktualizoval přehled Akvizice a rozřadil jednotlivé položky v menu do jiných podkategorií. + celý článek
Již brzy se dočkáte zajímavostí ze světa webové analytiky. + celý článek