Blog / PPC
Praktické tipy z oblastí Google Analytics 4, PPC kampaní a online marketingu
› Blog
Platíte měsíční správu PPC kampaní, ale jejich výsledky pokulhávají? Možná jste naletěli. Odhalte praktiky, které používají nepoctiví specialisté a naučte se je prokouknout přímo v PPC systémech i v GA4.
Přečíst článek
Padají vám Google Ads kampaně v GA4 do (organic) a (not set)? Můžete tím přicházet o klíčová data pro vyhodnocení výkonu. Zjistěte, proč se to děje – a jak si to můžete sami opravit.
Přečíst článek
Míra zapojení v GA4 ukazuje, jak moc návštěvníky váš web zajímá. Víte ale, že výchozí nastavení může zkreslovat realitu? Naučte se ji správně číst i upravit.
Štítky: webové stránky, Google Analytics 4, SEO, internetový marketing, marketing, PPC, návody, konverze
Přečíst článek
Míra okamžitého opuštění přes 80 %? Nepropadejte panice! Ne vždy to znamená průšvih. Zjistěte, kdy vysoká Bounce Rate klame a kdy by vás naopak měla varovat.
Přečíst článek
Metrika „Průměrná pozice“ končí a s ní i jeden z klíčových ukazatelů, který umožňoval kontrolu nad cenou za proklik. Co přijde místo ní? A proč Google tlačí na automatizaci? Připravte se, ať vás změny nezaskočí.
Přečíst článek
Děláte marketing chytře a využíváte data na maximum? Bez analytiky už ani krok – jinak promarníte rok! Postupujte systematicky, začněte měřit – a sledujte, jak čísla rostou.
Štítky: copywriting, Sklik, Google Ads, PPC, SEO, konverze, marketing, internetový marketing, Google Analytics 4
Přečíst článek
Google AdWords se přejmenoval na Google Ads. Změna názvu ale není jen kosmetická – mění se funkce, přístupy i pohled na samotnou inzerci. Co byste měli vědět?
Přečíst článek
Konference „GDPR v marketingu“ přinesla jasné odpovědi na otázky, které řeší každý markeťák. V článku najdete shrnutí nejzajímavějších bodů a odkazy na prezentace.
Přečíst článek
I malé úpravy v Google Ads vám mohou ušetřit tisíce. Objevte 10 osvědčených triků, jak zkrotit reklamy, šetřit rozpočet a z kampaní vytěžit maximum.
Přečíst článek
Sypete peníze do reklam, ale objednávky nikde? Možná děláte jednu z typických chyb. Mrkněte na nejčastější průšvihy, které potkávám v Google Ads (dříve Google AdWords) i v Skliku – a začněte je rovnou opravovat.
Přečíst článek
Google mění textové reklamy – víc znaků, víc kreativity, vyšší míra prokliku. Zjistěte, co se změnilo, jak novinku využít a co na to Seznam – dočkáme se změn i v Skliku?
Přečíst článek
Inzerujete v Google Ads, ale nemáte účet propojený s Google Analytics? Přicházíte o cenná data! Zjistěte, jaké přehledy a metriky díky propojení získáte a jak si vše správně nastavit.
Přečíst článek
důvodů, proč
konzultovat
právě s námi:
konzultovat
právě s námi:
- Nabízíme vysoce odborné znalosti v oblasti Google Analytics 4 a PPC kampaní.
- Patříme mezi prestižní Google Partners, Zlaté Shoptet partnery a Gold Partnery FASTCentriku.
- Jsme držitelé certifikátů Google Analytics 4, Google Ads a Ověření freelanceři Sklik.cz.
- Doporučení dáváme jen na základě tvrdých dat.
- Naší prioritou je poctivý, férový a přátelský přístup.
- Vše rádi srozumitelně vysvětlíme i naprostým laikům.
- Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
- Jsme tu pro vás online i osobně.
Naše certifikáty
Patříme mezi ověřené freelancery