Powered by Smartsupp
Blog
Platíte měsíční správu PPC kampaní, ale jejich výsledky pokulhávají? Možná jste naletěli. Odhalte praktiky, které používají nepoctiví specialisté a naučte se je prokouknout přímo v PPC systémech i v GA4.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
7. 11. 2025 – 21:21:45
Přečíst článek


Padají vám Google Ads kampaně v GA4 do (organic) a (not set)? Můžete tím přicházet o klíčová data pro vyhodnocení výkonu. Zjistěte, proč se to děje – a jak si to můžete sami opravit.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
9. 9. 2025 – 11:43:26
Přečíst článek


Míra zapojení v GA4 ukazuje, jak moc návštěvníky váš web zajímá. Víte ale, že výchozí nastavení může zkreslovat realitu? Naučte se ji správně číst i upravit.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
21. 1. 2025 – 18:32:45
Přečíst článek


Míra okamžitého opuštění přes 80 %? Nepropadejte panice! Ne vždy to znamená průšvih. Zjistěte, kdy vysoká Bounce Rate klame a kdy by vás naopak měla varovat.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
29. 9. 2020 – 14:39:38
Přečíst článek


Metrika „Průměrná pozice“ končí a s ní i jeden z klíčových ukazatelů, který umožňoval kontrolu nad cenou za proklik. Co přijde místo ní? A proč Google tlačí na automatizaci? Připravte se, ať vás změny nezaskočí.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
27. 2. 2019 – 09:33:46
Přečíst článek


Děláte marketing chytře a využíváte data na maximum? Bez analytiky už ani krok – jinak promarníte rok! Postupujte systematicky, začněte měřit – a sledujte, jak čísla rostou.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
21. 9. 2018 – 11:44:11
Přečíst článek


Google AdWords se přejmenoval na Google Ads. Změna názvu ale není jen kosmetická – mění se funkce, přístupy i pohled na samotnou inzerci. Co byste měli vědět?
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
7. 9. 2018 – 11:31:44
Přečíst článek


Konference „GDPR v marketingu“ přinesla jasné odpovědi na otázky, které řeší každý markeťák. V článku najdete shrnutí nejzajímavějších bodů a odkazy na prezentace.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
8. 3. 2018 – 11:24:30
Přečíst článek


I malé úpravy v Google Ads vám mohou ušetřit tisíce. Objevte 10 osvědčených triků, jak zkrotit reklamy, šetřit rozpočet a z kampaní vytěžit maximum.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
13. 4. 2017 – 19:54:10
Přečíst článek


Sypete peníze do reklam, ale objednávky nikde? Možná děláte jednu z typických chyb. Mrkněte na nejčastější průšvihy, které potkávám v Google Ads (dříve Google AdWords) i v Skliku – a začněte je rovnou opravovat.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
9. 2. 2017 – 15:01:42
Přečíst článek


Google mění textové reklamy – víc znaků, víc kreativity, vyšší míra prokliku. Zjistěte, co se změnilo, jak novinku využít a co na to Seznam – dočkáme se změn i v Skliku?
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
27. 7. 2016 – 09:29:02
Přečíst článek


Inzerujete v Google Ads, ale nemáte účet propojený s Google Analytics? Přicházíte o cenná data! Zjistěte, jaké přehledy a metriky díky propojení získáte a jak si vše správně nastavit.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
27. 8. 2015 – 23:40:59
Přečíst článek


důvodů, proč
konzultovat
právě s námi:
  • Nabízíme vysoce odborné znalosti v oblasti Google Analytics 4 a PPC kampaní.
  • Patříme mezi prestižní Google Partners, Zlaté Shoptet partnery a Gold Partnery FASTCentriku.
  • Jsme držitelé certifikátů Google Analytics 4, Google Ads a Ověření freelanceři Sklik.cz.
  • Doporučení dáváme jen na základě tvrdých dat.
  • Naší prioritou je poctivý, férový a přátelský přístup.
  • Vše rádi srozumitelně vysvětlíme i naprostým laikům.
  • Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
  • Jsme tu pro vás online i osobně.

Naše certifikáty
Patříme mezi ověřené freelancery