Powered by Smartsupp
Blog
Platíte měsíční správu PPC kampaní, ale jejich výsledky pokulhávají? Možná jste naletěli. Odhalte praktiky, které používají nepoctiví specialisté a naučte se je prokouknout přímo v PPC systémech i v GA4.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
7. 11. 2025 – 21:21:45
Přečíst článek


Padají vám Google Ads kampaně v GA4 do (organic) a (not set)? Můžete tím přicházet o klíčová data pro vyhodnocení výkonu. Zjistěte, proč se to děje – a jak si to můžete sami opravit.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
9. 9. 2025 – 11:43:26
Přečíst článek


Míra zapojení v GA4 ukazuje, jak moc návštěvníky váš web zajímá. Víte ale, že výchozí nastavení může zkreslovat realitu? Naučte se ji správně číst i upravit.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
21. 1. 2025 – 18:32:45
Přečíst článek


Marketingových expertů je plný internet. Ale jak poznat, kdo vám opravdu pomůže – a kdo jen pálí rozpočet? Naučte se filtrovat skutečné profíky od prodavačů vzduchu.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
16. 8. 2019 – 10:15:04
Přečíst článek


Míra okamžitého opuštění přes 80 %? Nepropadejte panice! Ne vždy to znamená průšvih. Zjistěte, kdy vysoká Bounce Rate klame a kdy by vás naopak měla varovat.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
29. 9. 2020 – 14:39:38
Přečíst článek


Google vám podsouvá GA4, ale vy chcete zůstat u osvědčené klasiky? Ukážu vám krok za krokem, jak založit původní Google Universal Analytics.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
5. 11. 2020 – 16:53:22
Přečíst článek


GA4 ještě nenabízí všechny funkce. Pokud novou verzi aktivujete bez rozmyslu přes tlačítko „Upgradovat na GA4“, nemusí dojít ke správnému spuštění nových GA4. Založte si raději paralelní měření.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
23. 10. 2020 – 14:31:43
Přečíst článek


Vylepšete si webovou analytiku Universal Analytics o přesné měření URL odkazů z různých blogů a diskuzí.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
27. 8. 2020 – 15:52:08
Přečíst článek


Investujete do copywritingu, ale netušíte, zda to přináší výsledky? Zjistěte pomocí měření v Google Analytics, jestli vaše články přispívají ke konverzím.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
11. 6. 2020 – 10:58:39
Přečíst článek


Máte na webu vyhledávací políčko? Možná v něm dřímá zlatý důl. Návštěvníci tam sami píšou, co chtějí koupit – stačí se podívat do Google Analytics. Odhalte inspiraci pro své podnikání.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
3. 6. 2020 – 16:37:56
Přečíst článek


Z jakých zařízení k vám návštěvníci přicházejí – z mobilu, tabletu, nebo z počítače? Pokud to nevíte, možná zbytečně přicházíte o konverze. Přitom odpověď snadno dohledáte v Google Analytics.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
26. 2. 2019 – 15:04:01
Přečíst článek


Chcete měřit, co lidé na vašem webu dělají? Kolikrát si stáhnou PDF nebo kliknou na odkaz? Ukážu vám, jak to nastavit pomocí Google Tag Manageru (GTM) – bez zásahu do zdrojového kódu.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
24. 9. 2016 – 21:16:00
Přečíst článek


důvodů, proč
konzultovat
právě s námi:
  • Nabízíme vysoce odborné znalosti v oblasti Google Analytics 4 a PPC kampaní.
  • Patříme mezi prestižní Google Partners, Zlaté Shoptet partnery a Gold Partnery FASTCentriku.
  • Jsme držitelé certifikátů Google Analytics 4, Google Ads a Ověření freelanceři Sklik.cz.
  • Doporučení dáváme jen na základě tvrdých dat.
  • Naší prioritou je poctivý, férový a přátelský přístup.
  • Vše rádi srozumitelně vysvětlíme i naprostým laikům.
  • Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
  • Jsme tu pro vás online i osobně.

Naše certifikáty
Patříme mezi ověřené freelancery