Blog / návody
Praktické tipy z oblastí Google Analytics 4, PPC kampaní a online marketingu
› Blog
Platíte měsíční správu PPC kampaní, ale jejich výsledky pokulhávají? Možná jste naletěli. Odhalte praktiky, které používají nepoctiví specialisté a naučte se je prokouknout přímo v PPC systémech i v GA4.
Přečíst článek
Padají vám Google Ads kampaně v GA4 do (organic) a (not set)? Můžete tím přicházet o klíčová data pro vyhodnocení výkonu. Zjistěte, proč se to děje – a jak si to můžete sami opravit.
Přečíst článek
Míra zapojení v GA4 ukazuje, jak moc návštěvníky váš web zajímá. Víte ale, že výchozí nastavení může zkreslovat realitu? Naučte se ji správně číst i upravit.
Štítky: webové stránky, Google Analytics 4, SEO, internetový marketing, marketing, PPC, návody, konverze
Přečíst článek
Marketingových expertů je plný internet. Ale jak poznat, kdo vám opravdu pomůže – a kdo jen pálí rozpočet? Naučte se filtrovat skutečné profíky od prodavačů vzduchu.
Přečíst článek
Míra okamžitého opuštění přes 80 %? Nepropadejte panice! Ne vždy to znamená průšvih. Zjistěte, kdy vysoká Bounce Rate klame a kdy by vás naopak měla varovat.
Přečíst článek
Google vám podsouvá GA4, ale vy chcete zůstat u osvědčené klasiky? Ukážu vám krok za krokem, jak založit původní Google Universal Analytics.
Přečíst článek
GA4 ještě nenabízí všechny funkce. Pokud novou verzi aktivujete bez rozmyslu přes tlačítko „Upgradovat na GA4“, nemusí dojít ke správnému spuštění nových GA4. Založte si raději paralelní měření.
Přečíst článek
Vylepšete si webovou analytiku Universal Analytics o přesné měření URL odkazů z různých blogů a diskuzí.
Přečíst článek
Investujete do copywritingu, ale netušíte, zda to přináší výsledky? Zjistěte pomocí měření v Google Analytics, jestli vaše články přispívají ke konverzím.
Přečíst článek
Máte na webu vyhledávací políčko? Možná v něm dřímá zlatý důl. Návštěvníci tam sami píšou, co chtějí koupit – stačí se podívat do Google Analytics. Odhalte inspiraci pro své podnikání.
Přečíst článek
Z jakých zařízení k vám návštěvníci přicházejí – z mobilu, tabletu, nebo z počítače? Pokud to nevíte, možná zbytečně přicházíte o konverze. Přitom odpověď snadno dohledáte v Google Analytics.
Přečíst článek
Chcete měřit, co lidé na vašem webu dělají? Kolikrát si stáhnou PDF nebo kliknou na odkaz? Ukážu vám, jak to nastavit pomocí Google Tag Manageru (GTM) – bez zásahu do zdrojového kódu.
Přečíst článek
důvodů, proč
konzultovat
právě s námi:
konzultovat
právě s námi:
- Nabízíme vysoce odborné znalosti v oblasti Google Analytics 4 a PPC kampaní.
- Patříme mezi prestižní Google Partners, Zlaté Shoptet partnery a Gold Partnery FASTCentriku.
- Jsme držitelé certifikátů Google Analytics 4, Google Ads a Ověření freelanceři Sklik.cz.
- Doporučení dáváme jen na základě tvrdých dat.
- Naší prioritou je poctivý, férový a přátelský přístup.
- Vše rádi srozumitelně vysvětlíme i naprostým laikům.
- Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
- Jsme tu pro vás online i osobně.
Naše certifikáty
Patříme mezi ověřené freelancery