logo
Google Analytics

Zaměřte se na výkon a neinvestujte zbytečně!

Oslovte zákazníky, které dovedete k úspěšným konverzím.

Chci 30 minut konzultovat online zdarma

Blog

Optimalizovaný-Web.cz / Blog

Nejčastější levárny PPC agentur a freelancerů při správě PPC kampaní Není týden, kdy se s levárnou nějakého typu nesetkám. Dokonce v prvním lednovém týdnu roku 2021 jsem narazil na několik...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 24. 4. 2021 21:02:32
Štítky: Google Ads - Google Analytics - konverze - marketing - návody - PPC


Prozatím neupgradujte na Google Analytics 4, založte si raději paralelní měření Možná jste ve vašich Google Analytics také objevili možnost upgradu na GA4. Tato možnost se objevuje v sekci...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 24. 4. 2021 21:05:01
Štítky: Google Analytics - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - webové stránky


Jak správně vyhodnocovat míru okamžitého opuštění v Google Analytics? Míra okamžitého opuštění (v angličtině „Bounce rate“) vyjadřuje procento návštěv, které opustily web po zobrazení jediné...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 10. 3. 2022 09:38:39
Štítky: copywriting - Google Ads - Google Analytics - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - PPC - SEO - webové stránky


Přináší váš kvalitní obsah na webu a na blogu konverze? Pojďme se na to podívat přímo do Google Analytics! Říká se, že „obsah je král“, a to stále platí. Určitě jste se rozhodli, že připravíte...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 12. 6. 2020 10:54:51
Štítky: copywriting - Google Analytics - konverze - marketing - návody - webové stránky - komunikace


Vybíráte marketingovou agenturu či freelancera, ale nevíte, jak poznat, kdo z nich je kvalitní? Na trhu je nepřeberné množství marketingových agentur a freelancerů, kteří nabízejí marketingové...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 24. 4. 2021 21:04:03
Štítky: Google Ads - internetový marketing - komunikace - konverze - marketing - Sklik - návody


Oblíbená metrika „Průměrná pozice“ zmizí z Google Ads již v září 2019 Google oznámil velmi nemilou zprávu, že z Google Ads odstraní oblíbenou metriku „Průměrná pozice“, kterou mnozí PPC...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 8. 3. 2019 18:17:30
Štítky: Google Ads - PPC - konverze - internetový marketing


Marketing musíte dělat systematicky, ne krátkozrace Určitě to znáte, spustíte PPC kampaně, provedete optimalizaci webu (SEO), snažíte se o zvýšení návštěvnosti, vyladíte UX vašeho webu, ale...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 21. 9. 2018 19:16:09
Štítky: Google Analytics - internetový marketing - marketing - konverze - SEO - PPC - Google Ads - Sklik - copywriting

Copyright 2022 © Optimalizovaný-Web.cz