Powered by Smartsupp
Blog
Platíte měsíční správu PPC kampaní, ale jejich výsledky pokulhávají? Možná jste naletěli. Odhalte praktiky, které používají nepoctiví specialisté a naučte se je prokouknout přímo v PPC systémech i v GA4.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
7. 11. 2025 – 21:21:45
Přečíst článek


Padají vám Google Ads kampaně v GA4 do (organic) a (not set)? Můžete tím přicházet o klíčová data pro vyhodnocení výkonu. Zjistěte, proč se to děje – a jak si to můžete sami opravit.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
9. 9. 2025 – 11:43:26
Přečíst článek


Míra zapojení v GA4 ukazuje, jak moc návštěvníky váš web zajímá. Víte ale, že výchozí nastavení může zkreslovat realitu? Naučte se ji správně číst i upravit.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
21. 1. 2025 – 18:32:45
Přečíst článek


Marketingových expertů je plný internet. Ale jak poznat, kdo vám opravdu pomůže – a kdo jen pálí rozpočet? Naučte se filtrovat skutečné profíky od prodavačů vzduchu.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
16. 8. 2019 – 10:15:04
Přečíst článek


Míra okamžitého opuštění přes 80 %? Nepropadejte panice! Ne vždy to znamená průšvih. Zjistěte, kdy vysoká Bounce Rate klame a kdy by vás naopak měla varovat.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
29. 9. 2020 – 14:39:38
Přečíst článek


GA4 ještě nenabízí všechny funkce. Pokud novou verzi aktivujete bez rozmyslu přes tlačítko „Upgradovat na GA4“, nemusí dojít ke správnému spuštění nových GA4. Založte si raději paralelní měření.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
23. 10. 2020 – 14:31:43
Přečíst článek


Investujete do copywritingu, ale netušíte, zda to přináší výsledky? Zjistěte pomocí měření v Google Analytics, jestli vaše články přispívají ke konverzím.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
11. 6. 2020 – 10:58:39
Přečíst článek


Metrika „Průměrná pozice“ končí a s ní i jeden z klíčových ukazatelů, který umožňoval kontrolu nad cenou za proklik. Co přijde místo ní? A proč Google tlačí na automatizaci? Připravte se, ať vás změny nezaskočí.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
27. 2. 2019 – 09:33:46
Přečíst článek


Děláte marketing chytře a využíváte data na maximum? Bez analytiky už ani krok – jinak promarníte rok! Postupujte systematicky, začněte měřit – a sledujte, jak čísla rostou.
Autor: 
Datum poslední aktualizace: 
21. 9. 2018 – 11:44:11
Přečíst článek


důvodů, proč
konzultovat
právě s námi:
  • Nabízíme vysoce odborné znalosti v oblasti Google Analytics 4 a PPC kampaní.
  • Patříme mezi prestižní Google Partners, Zlaté Shoptet partnery a Gold Partnery FASTCentriku.
  • Jsme držitelé certifikátů Google Analytics 4, Google Ads a Ověření freelanceři Sklik.cz.
  • Doporučení dáváme jen na základě tvrdých dat.
  • Naší prioritou je poctivý, férový a přátelský přístup.
  • Vše rádi srozumitelně vysvětlíme i naprostým laikům.
  • Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
  • Jsme tu pro vás online i osobně.

Naše certifikáty
Patříme mezi ověřené freelancery