Blog / Google Tag Manager
Praktické tipy z oblastí Google Analytics 4, PPC kampaní a online marketingu
› Blog
Míra okamžitého opuštění přes 80 %? Nepropadejte panice! Ne vždy to znamená průšvih. Zjistěte, kdy vysoká Bounce Rate klame a kdy by vás naopak měla varovat.
Přečíst článek
Google vám podsouvá GA4, ale vy chcete zůstat u osvědčené klasiky? Ukážu vám krok za krokem, jak založit původní Google Universal Analytics.
Přečíst článek
GA4 ještě nenabízí všechny funkce. Pokud novou verzi aktivujete bez rozmyslu přes tlačítko „Upgradovat na GA4“, nemusí dojít ke správnému spuštění nových GA4. Založte si raději paralelní měření.
Přečíst článek
Máte na webu vyhledávací políčko? Možná v něm dřímá zlatý důl. Návštěvníci tam sami píšou, co chtějí koupit – stačí se podívat do Google Analytics. Odhalte inspiraci pro své podnikání.
Přečíst článek
Chcete měřit, co lidé na vašem webu dělají? Kolikrát si stáhnou PDF nebo kliknou na odkaz? Ukážu vám, jak to nastavit pomocí Google Tag Manageru (GTM) – bez zásahu do zdrojového kódu.
Přečíst článek
důvodů, proč
konzultovat
právě s námi:
konzultovat
právě s námi:
- Nabízíme vysoce odborné znalosti v oblasti Google Analytics 4 a PPC kampaní.
- Patříme mezi prestižní Google Partners, Zlaté Shoptet partnery a Gold Partnery FASTCentriku.
- Jsme držitelé certifikátů Google Analytics 4, Google Ads a Ověření freelanceři Sklik.cz.
- Doporučení dáváme jen na základě tvrdých dat.
- Naší prioritou je poctivý, férový a přátelský přístup.
- Vše rádi srozumitelně vysvětlíme i naprostým laikům.
- Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
- Jsme tu pro vás online i osobně.
Naše certifikáty
Patříme mezi ověřené freelancery