logo
Google Analytics

Zaměřte se na výkon a neinvestujte zbytečně!

Oslovte zákazníky, které dovedete k úspěšným konverzím.

Chci 30 minut konzultovat na Praze 5 zdarma

Blog

Optimalizovaný-Web.cz / Blog

Oblíbená metrika „Průměrná pozice“ zmizí z Google Ads již v září 2019 Google oznámil velmi nemilou zprávu, že z Google Ads odstraní oblíbenou metriku „Průměrná pozice“, kterou mnozí PPC...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 8. 3. 2019 18:17:30
Štítky: Google Ads - PPC - konverze - internetový marketing


Marketing musíte dělat systematicky, ne krátkozrace Určitě to znáte, spustíte PPC kampaně, provedete optimalizaci webu (SEO), snažíte se o zvýšení návštěvnosti, vyladíte UX vašeho webu, ale...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 21. 9. 2018 19:16:09
Štítky: Google Analytics - internetový marketing - marketing - konverze - SEO - PPC - Google Ads - Sklik - copywriting


Google Ads je dřívější Google AdWords Všimnli jste si, že během letošního léta (tj. 2018) se změnil název Google AdWords na Google Ads? Google tímto krokem sjednocuje svůj reklamní systém pod...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 7. 9. 2018 19:03:59
Štítky: Google AdWords - Google Ads - PPC


Ušetřete peníze s Google Ads (dříve Google AdWords) 8 minut čtení Google Ads (dříve Google AdWords) nabízí mnoho funkcí jak optimalizovat své kampaně, ale pro běžné uživatele může být velmi těžké...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 29. 11. 2018 18:11:25
Štítky: Google AdWords - PPC - Sklik - Google Ads


Jaké jsou největší chyby, kterých se můžete dopustit v PPC kampaních v Google Ads (dříve Google AdWords) a v Skliku? Největší chyby v PPC systémech, kterých se můžete dopustit, často pramení z...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 25. 11. 2018 22:56:50
Štítky: Google AdWords - PPC - Sklik - Google Ads


Rozšířené textové reklamy Google Ads (dříve Google AdWords) dávají větší prostor pro kreativitu díky většímu počtu znaků Na konferenci Google Performance & Branding Summit 2016 oznámil Google...+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 25. 11. 2018 23:11:49
Štítky: Google AdWords - Google AdWords Editor - PPC - Google Ads


Jestliže inzerujete v reklamním systému Google AdWords, bude vás jistě zajímat, jakou výkonnost mají vaše PPC kampaně. Pouhým vyhodnocováním kampaní v rozhraní Google AdWords získáte pouze jednostranný pohled na vaše kampaně.+ celý článek

Datum poslední aktualizace: 25. 11. 2018 23:11:31
Štítky: Google AdWords - Google Analytics - PPC - Google Ads

Copyright 2019 © Optimalizovaný-Web.cz

Tento web používá soubory cookies potřebné pro fungování stránek, k analýze návštěvnosti a v případě Vašeho souhlasu i k cílení reklam. Více informací