logo
Google Universal Analytics

Zaměřte se na výkon a neinvestujte zbytečně!

Oslovte zákazníky, které dovedete k úspěšným konverzím.

Chci 30 minut konzultovat na Praze 5 zdarma

Vyhodnocování dat z nástroje Google Universal Analytics

Optimalizovaný-Web.cz / Služby / Vyhodnocování dat z nástroje Google Universal Analytics

Ušetřete váš čas a peníze s kvalitním vyhodnocení dat z Google Analytics

Zvedněte ruku, koho z vás baví vyhodnocovat, počítat, analyzovat? Zřejmě vás moc není, nebo rozpačitě kroutíte hlavou. Pro nás je ale práce s analytickým nástrojem Google Universal Analytics zábavou a vášní. Nechte vyhodnocování kampaní na nás. Umíme zjistit a vyhodnotit data, která vám pomohou pracovat se zákazníky.

Na základě podložených a skutečných dat, která získáte z webové analytiky, budete moci rozhodnout, jak s webem dále nakládat. Zjistíte, kam ho směřovat a na co se soustředit, abyste získali na svou stranu spokojené zákazníky.

Co všechno jsme vám schopni z analýz vyčíst?

Z dostupných dat zjistíte, zda máte do vaší nabídky zařadit nový produkt. Můžete se dozvědět, co u vás nejčastěji zákazníci hledají a vám to v sortimentu schází. Co by bylo potřeba zařadit do produktové řady a o co například vůbec nejeví nakupující zájem.

Umístili jste na web reklamu na nové produkty, ale nikdo na ni nekliká? Zamysleli jste se nad tím proč? Oči zákazníků putují po obrazovce nejčastěji zleva do prava. Nejvíce se zdrží v levém horním rohu a nejméně času věnují spodnímu právému rohu.

A to je jen základní znalost toho, jak se návštěvníci na webových stránkách pohybují. Víme, jak se zákazníci na webu chovají. Nechte si poradit od odborníků a ušetřete svůj čas a finance za zbytečné aktivity, které v reálu nefungují.

Jaké jsou nejčastější chyby e-shopů?

Projdeme si celkový koncept vašeho webu a možná přijdeme na kloub tomu, proč máte sice vysokou návštěvnost, ale málo zákazníků, kteří si objednají zboží.

Častým problémem e-shopů je příliš složitá struktura stránek. Zákazníci se na webu ztrácejí. Nevědí, kam mají kliknout, jestli už mají zboží v košíku, jak se dostanou k pokladně. Nebo příliš dlouho musí rolovat a hledat svůj produkt.

Uvědomte si, že jen pár vteřin rozhoduje o tom (běžně se na internetu dočtete v odborných studiích, že stačí jen 3 vteřiny k tomu, aby získali dojem z webových stránek), jestli u vás zákazníci zůstanou a nakoupí.

Většina návštěvníků chce v pohodlí domova v pohodě a bez obtíží objednat zboží. Popřípadě se podívat, jaká je nabídka na trhnu. Nechtějí se zdlouhavě proklikávat webem a cokoliv hledat a zjišťovat.

Zjednodušte stránky tak, aby byly přehledné a uživatelsky příjemné. Usnadněte svým zákazníkům nákup, aby byli maximálně spokojení.

Pomůžeme vám analytická data vyhodnotit a zjistit zásadní nedostatky webu. Odhalíme případné problémy v konverzní cestě. Dodejte vašemu webu i marketingu vyšší výkon v dimenzích, o kterých se vám ani nesnilo.

Často stačí jen data z webové analytiky správně vyhodnotit a pomohou vám k úspěšnému podnikání na internetu.

Jaké budou vaše investice?

Naše hodinová konzultační sazba v osobní formě v Praze je 2.000 Kč bez DPH/hodinu, v neosobní formě (e-mailem, elektronicky, telefonicky, Skype, Hangouts, apod.) je 1.500 Kč bez DPH/hodinu. I jen hodina našeho času vám může ušetřit veliké finance, které byste jinak investovaly zbytečně do aktivit, které nefungují. Konzultujeme často v Praze, Brně, Zlíně a Uherském Hradišti.

Chci 30 minut konzultovat na Praze 5 zdarma


7 důvodů proč konzultovat právě s námi:

  • Patříme mezi Google Partners.
  • Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
  • Jednáme a konzultujeme každý za sebe.
  • Jsme transparentní.
  • Vše měříme a vyhodnocujeme.
  • Dáváme doporučení na základě „tvrdých dat“.
  • Můžete nám kdykoliv zavolat s vašim dotazem.
 

Copyright 2017 © Optimalizovaný-Web.cz