Google Ads je dřívější Google AdWords
Všimnli jste si, že během letošního léta (tj. 2018) se změnil název Google AdWords na Google Ads? Google tímto krokem sjednocuje svůj reklamní systém pod jednotným názvem "Google Ads". Změnu názvu již částečně „předeslal“ redesign celého prostředí Google AdWords, které získalo nejen nový design, ale i nový způsob ovládání.
Po 18 letech existence Google AdWords jde tedy o jednu z nejvýznamějších změn. Mění se i původní URL, která byla https://adwords.google.com na novou: https://ads.google.com.
Proč změna názvu na Google Ads?
Podle Google jde o zcela logický krok, protože název „AdWords“ přestává dávat úplně smysl (respektive dostačovat).
Inzerce není jen omezena na reklamní klíčová slova (Advertising Words), z čehož plynul i původní název. Ads je tedy běžně používané anglické slovo pro reklamy.
Pomocí reklamního systému od Google můžete nejen vytvářet videoreklamy, ale i kampaně v Google Nákupech či propagaci aplikace.
V neposlední řadě připravíte v Google Ads i již běžně rozšířené bannerové a textové inzeráty v obsahové síti Google (včetně remarketingu).
Proto již dlouhou dobu neplatí, že inzerujete pouze a jen prostřednictvím „klíčových slov“, ale máte mnohem více možností a typů kampaní v rámci inzerce na Google.
Jaká je budoucnost s Google Ads?
To se můžeme pouze domnívat. Osobně předpokládám, že Google bude přicházet s novými formáty reklam, které bude možné prostřednictvím nástroje Google Ads nastavit, spravovat i optimalizovat. Budoucnost je také v automatizaci kampaní, kdy se Google bude snažit spoléhat na strojové učení.
Můžeme se ještě nechat překvapit, co všechno tato změna přinese :-).
Zdroj obrázku: Google Ads
8 důvodů proč konzultovat právě s námi:
- Patříme mezi Google Partners.
- Jsme držiteli Sklik.cz ověření.
- Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
- Jednáme a konzultujeme každý za sebe.
- Jsme transparentní.
- Vše měříme a vyhodnocujeme.
- Dáváme doporučení na základě „tvrdých dat“.
- Můžete nám kdykoliv zavolat s vašim dotazem.
Chcete odebírat novinky?